|
|
| HOT TOYS - The Dark Knight Rises - The Bat Deluxe set | |
| | Auteur | Message |
---|
mask.venom 1/6 scale Co-admin
Nombre de messages : 5075 Age : 49 Localisation : Essonne (91) Date d'inscription : 26/09/2007
| Sujet: HOT TOYS - The Dark Knight Rises - The Bat Deluxe set Sam 28 Juin 2014 - 1:13 | |
| The 1/12th scale The Bat Deluxe Collectible Set specially features: - Authentically detailed 1/12th scale The Bat in The Dark Knight Rises - Approximately 75cm L x 41.5cm W x 26.3cm H - Six (6) front LED lights - Six (6) LED lights in the middle of aircraft - Two (2) LED light up back engines - Functional cockpit door - Two (2) seaters - Moveable front dual rotors - Rotatable underside propellers - Articulated flaps at the back - Two (2) machine guns - Two (2) side panel rocket launchers - Remote control for LED light-up and propellers spinning functions 1/12th scale Collectible Figures: - One (1) Batman Collectible Figure - One (1) Selina Kyle (Catwoman) Collectible Figure Accessories: - One (1) fusion reactor - One (1) set of collectible stands for The Bat | |
| | | Super Shogun M.A.S.K.
Nombre de messages : 1766 Age : 51 Localisation : Dans une vitrine Ikea Date d'inscription : 02/07/2011
| Sujet: Re: HOT TOYS - The Dark Knight Rises - The Bat Deluxe set Sam 28 Juin 2014 - 10:13 | |
| Le prix va être choupi je le sens... | |
| | | mask.venom 1/6 scale Co-admin
Nombre de messages : 5075 Age : 49 Localisation : Essonne (91) Date d'inscription : 26/09/2007
| Sujet: Re: HOT TOYS - The Dark Knight Rises - The Bat Deluxe set Sam 28 Juin 2014 - 11:46 | |
| Les deux versions sont annoncés à 75000 ¥ Japonais sur le site officiel Aprés les revendeur se gavent derriére et il faut rajouter le port en plus | |
| | | Batwill TMNT
Nombre de messages : 1583 Age : 37 Localisation : Canada Date d'inscription : 16/11/2010
| Sujet: Re: HOT TOYS - The Dark Knight Rises - The Bat Deluxe set Mar 1 Juil 2014 - 21:24 | |
| Si j'avais l'argent et la place je me ferai tout les véhicules 1/6 je les metteraient dans des vitrines avec les plans de construction mais bon ont véra plus tard | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: HOT TOYS - The Dark Knight Rises - The Bat Deluxe set | |
| |
| | | | HOT TOYS - The Dark Knight Rises - The Bat Deluxe set | |
|