COLLECT'ALL
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

AccueilRechercherDernières imagesS'enregistrerConnexion
-29%
Le deal à ne pas rater :
DYSON V8 Origin – Aspirateur balai sans fil
269.99 € 379.99 €
Voir le deal

Masters of The Universe Classics : Infos, News...

+53
Kyky
shibuyo004
Camy
le faussaire
super durand
Gorium
orkothegreat
fri
WhiteGrizzlor
trumanshower
AdPatres
piloutrak
nono52
Prince Fred
Jean-Woody
gonezoo
barbarian
Joker
cellsenshi
kurt.forgrym
dokho88
Angelus
bmck
Nobody-Do
Mimi krakra
Shutendoji
CristalSaint
Hachiman
enjoy
Le_Gluon
Ninja moustachu
princedemon59
Arvulis
benafi
Sickdestroyer
Le Prince Adam
Musclor.org
logan57
keyzeryom
Kiba
Kahlone
Cubana Sensei
tokyonever
salamander
Mickey_II
dazel
Hades
cookie80
Hu-Man
Chogokin Jawa
Eurodance
kaktus
Keldor
57 participants
Aller à la page : Précédent  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Suivant
AuteurMessage
logan57
M.A.S.K.
M.A.S.K.

Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Empty
MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeDim 27 Déc 2009 - 16:01

Un petit coup de Dremel dans le casque afin d'ébavurer le surplus de plastoc et le trour est joué , il aura ses yeux en face des trous comme ça !
Revenir en haut Aller en bas
Mimi krakra
Playmobil
Playmobil
Mimi krakra

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeDim 27 Déc 2009 - 16:11

logan57 a écrit:
Un petit coup de Dremel dans le casque afin d'ébavurer le surplus de plastoc et le trour est joué , il aura ses yeux en face des trous comme ça !

Si tu fais ça, le casque ne tiendra plus du tout. lol!

Faut vous y faire les mecs, c'est certainemement sa position normale. ( Regardez celui de la boîte )
Mimi krakra
Playmobil
Playmobil
Mimi krakra

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeDim 27 Déc 2009 - 16:40

logan57 a écrit:
Ouep ! l'armée des tigres vert , sa en jetterez un max .

Avant de penser à faire une armée, faudra déjà arriver à en chopper un.
A mon avis, à moins d'y mettre le prix, il n'y en aura pas pour tout le monde.
logan57
M.A.S.K.
M.A.S.K.
logan57

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeDim 27 Déc 2009 - 16:43

De toute manière avec tous les MOTUC qu'on auras a se mettre sous la dent en 2010 on pourra bien attendre 2011 pour se faire une armée de tigre avec sa réedition drunken
Angelus
M.A.S.K.
M.A.S.K.
Angelus

Dragon

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeDim 27 Déc 2009 - 16:48

Non mais je rigole les copinoux, il est beau le bébé. J'en veux un.

Citation :

D'où la nécessité de matty à limiter le nbr d'exemplaires par personne.
dazel
Les Mystérieuses Cités d'Or
dazel

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeDim 27 Déc 2009 - 17:35

Y'a pas à dire, si tous leurs large scale beasts sont comme le Battle Cat, on n'aura même plus besoin de nos mains pour passer de bons moments dans les mois qui viennent.
logan57
M.A.S.K.
M.A.S.K.
logan57

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeDim 27 Déc 2009 - 19:55

Au depart le Battlecat vintage etait un repeint d'un tigre de la gamme Big Jim alors imaginez un peu si un jour Big Jim ressortais avec le tigre la taille qu'il aurais affraid
Mimi krakra
Playmobil
Playmobil
Mimi krakra

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeLun 28 Déc 2009 - 13:10

Angelus a écrit:
Non mais je rigole les copinoux, il est beau le bébé. J'en veux un.

Citation :

D'où la nécessité de matty à limiter le nbr d'exemplaires par personne.

Maximum order quantity: 10 lol!

Si je puis me permettre de vous donner un conseil, c'est de prendre une précommande sur Ebay ou ailleurs, parce que le jours même avec Trap Jaw, ça va bugger sévère chez Matty. Et la vente se finira très très vite, soyez-en sûr.

Moi perso je prendrai une préco + un Matty (si pas de bug)
Si je me retrouve avec deux sur les bras, j'en revendrai un.

J'en suis presque à penser que le tigre à 60 Euros chez Lulu est une bonne affaire. lol!
Angelus
M.A.S.K.
M.A.S.K.
Angelus

Dragon

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeLun 28 Déc 2009 - 14:05

A encore plus le limiter, 10 c'est trop.
gonezoo
Séries animées
Séries animées

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeLun 28 Déc 2009 - 14:33

Le plus simple est sans doute d'être présent à 18 heures le jour J, ou si cela n'est pas posible s'arranger avec un membre de sa famille.

Personnellement, en commandant le jour J à 18h, je n'ai jamais eu de problème.

Après c'est vrai que certaines fois, c'est ma femme ou un ami qui a passé la commande pour moi.
Angelus
M.A.S.K.
M.A.S.K.
Angelus

Dragon

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeMar 29 Déc 2009 - 13:33

I'll be there, comme ils disaient dans Friends.

Sinon review de l'année par Matty ( Je sais pas si ça à déjà été posté/discuté )

Citation :
What a breakout year it was for the return of He-Man and all his friends and allies in the first MOTU line aimed at the adult collector! To really look at the last year, lets take a quick walk on how this line came about.

Originally as we conceived MattyCollector.com and the best toy lines to put out for our audience, we knew we wanted to do a MOTU collector line. Out of the blue, during our planning stage the Horsemen brought in a prototype He-Man figure. The stars were lining up perfectly. We put him out at SDCC to see if there was buzz, and boy was there!

The original plan was to offer MOTU Classic figures in two packs similar to the DCU figures. Three two packs were planned out, He-Man vs. Beastman, Skeletor vs. Stratos and Zodac vs. Mer-Man. The idea was to release one every other month at a $40.00 price point. At the last minute we changed plans betting on this line being a success and the packs were broken up and sold as singles. (gulp - please be a success!) We even added one last character - Hordak - in hope it would take off and we could sell a baseline number of figures each month. Faker became an easy repaint for NYCC assuming again that the line took off. If not, we would have gotten at least to Hordak and that would have been it.

Well obviously the line was a huge success, enough that we planned out a full year of one figure a month ending with Adora in December, making sure we got in one POP figure in year 1.

But Mer-Man ran really late and not only did Faker need to get bumped into a monthly figure slot, but it threw off the rest of the year so that Scareglow was no longer the Halloween figure and Adora had to get bumped to year 2. Not the end of the world, but it showed that we needed a system in place to guarantee at least one figure a month shipped.

Hence the "bonus figures" were born. Despite speculation that these figures were done to increase the number of MOTU figures we sold each month, Zodak and Goddess were chosen as extra figures as our insurance policy. They were relatively inexpensive to do and in case another figure ran late we could simply slot one of them in to guarantee one new figure was available per month.

Luckily we did not run into any more problems in 2009 and the remaining monthly figures all shipped on time. So Zodak and Goddess were released as "bonus" figures at the end of the year. This is why "bonus" figures will not be part of any subscription program. We need to hold onto them to make sure there is at least one new figure per month if any slip-ups happen in production.

We are going to continue to create a few back up variations of A level characters starting in Jan. with Battle Armor He-Man. If a "monthly" figure slips schedule, we will just slot in one of our back ups in its place. If everyone ships on time, the back ups will be offered as bonus figures about once a quarter. We'll do 3-4 in total in 2010, all variants of A level characters. And again, this will not be part of the subscription.

We're also very excited to be getting to larger scale beasts in 2010. You've seen Battle Cat and we have some great ideas to continue this line if he takes off. We'll have more to reveal at NYTF during collector night on Feb. 14th. (yes, we know this is before his on sale date - we're taking a bet again - gulp...)

There will also be a few more re-releases in 2010. Not every figure will get re-released and they will not be re-released in the same order offered the first time (despite He-Man, Skeletor and Beastman setting this up). We also hold a few of every figure for customer service each month. If these are not needed we'll bring any extra to SDCC. Many are gone in full, so we may only have one or two customer service figures at SDCC.

Our end goal is to get to every classic MOTU, POP, NA and new or majorly redesigned 200X series figure in the line; all in "Classics style". Right now we have a long term roll out in place taking us through 2016 with bios for every figure. Because MOTU has a limited number of A list characters, it was important to create this road map to make sure the line had a long life to it (we didn't want to front load all the fan requests into year 1 and 2 and kill teh lein erlay). Of course a movie release or if Mattel is able to gain access to any additional MOTU characters things could change. It is a very flexible plan, but at least we have a roadmap to get us where we want to go and to make sure the bios tell a nice full story revealed bit by bit.

All of us at Mattel couldn't be more excited about the future of the MOTU Classics line. And of course it would not be a success without all the fans. Your continued support and input is most important. This line is for the fans. We're working on ironing out all the shipping and ordering issues so hopefully this will be a thing of the past by January.

Look for some major surprises in Feb with at least 4 new figures revealed and some additional skus no one is expecting! - Oh, and we'll have images of Evil Lyn with all of her accessories including 3 additional ones not seen yet in early January.

Lastly, we will get to a re-release of King Grayskull with slight deco changes, but don't count on this until very late in 2010.

Happy holidays to all and see you next year!

Good journey,

Matty
cookie80
Séries Espace
Séries Espace
cookie80

Chèvre

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeMar 29 Déc 2009 - 16:26

Pas mal de news dans ce message :

- 3 ou 4 figurines bonus pour 2010, des repaints ou redecos de persos déjà sortit (BA Skeletor et Stratos blue wing ?)
- Une resortie de King Grayskull pour fin 2010 ( il va falloir être patient !)
- toute les figurines ne bénéficieront pas de resorties
- d'autres beast scale de prévues ( à voir en février)
- 4 nouvelles figurines seront dévoilées le 14 février à la toyfare ( plus d'autres nouveautés?!?)
- un planning qui s'étend jusque 2016 !!

Pas mal tout ça !!! cheers
Nobody-Do
Playmobil
Playmobil
Nobody-Do

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeJeu 31 Déc 2009 - 11:11

j'imagine bien, outre des repaints ( Stratos blue wing et pourquoi pas... au pelage beige, un Beast-Man rouge, comme aux origines drunken ) des variants 'légers' apportants de nouveaux persos: Les gardes du palais à partir du Man at Arms et mais aussi Dekker, le maître de ce dernier, dévoilé dans sa bio MOTUC...
logan57
M.A.S.K.
M.A.S.K.
logan57

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeJeu 31 Déc 2009 - 11:55

Recu ce matin mes Randor, goddess et autres Skeletor , je termine bien l'année , je regrete presque de m'être abonné pour l'année 2010, tous ça juste pour Wund-Dar ...
Kahlone
Kahlone

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeJeu 31 Déc 2009 - 12:12

Nobody-Do a écrit:
j'imagine bien, outre des repaints ( Stratos blue wing et pourquoi pas... au pelage beige, un Beast-Man rouge, comme aux origines drunken ) des variants 'légers' apportants de nouveaux persos: Les gardes du palais à partir du Man at Arms et mais aussi Dekker, le maître de ce dernier, dévoilé dans sa bio MOTUC...

C'est très possible oui, avec de toute façon peu de nouvelles sculptures puisque sauf changement, les bonus sont des recasts ou repaints agrémentés d'accessoires inédits le cas éventuel.
Il est donc bien possible qu'on ait ce que tu mentionnes (Stratos c'est quasi sûr)
kaktus
Modo piquant
kaktus

Serpent

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeJeu 31 Déc 2009 - 14:17

logan57 a écrit:
Recu ce matin mes Randor, goddess et autres Skeletor , je termine bien l'année , je regrete presque de m'être abonné pour l'année 2010, tous ça juste pour Wund-Dar ...

Mais il y a vraiment des gens qui sont traumatisé par cette figurine Shocked Cool Rolling Eyes lol! Vends le, et tu pourras encore faire de l'argent avec study

Citation :
c'est vraiment ce que je veux pas dans cette gamme: des repaints comme Stratos blue wing. Ce sera qui? Son jumeau ? lol!
Il y a tellement de personages bien plus attendus, au oins pour une petite communauté, que les figurines bonus pourront représenter. (ou des personages 200X dans le pire des cas)
dazel
dazel

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeJeu 31 Déc 2009 - 14:44

Keldor serait très facile à faire aussi comme bonus.
Arvulis
Ghostbusters
Ghostbusters
Arvulis

Chien

MessageSujet: Re: Masters of The Universe Classics : Infos, News...   Masters of The Universe Classics : Infos, News... - Page 22 Icon_minitimeJeu 31 Déc 2009 - 14:45

Vous allez halluciner !!! affraid affraid affraid